BeoCITY - click here to go to Homepage BeocityNet Web Hosting service... Click here NOW!
O nama | Home | chat | advertise info | ponuda | webmaster
20. Aug. 2008. 13:32 Dejanov kutak Internet Oglasi | Yu WEB Adresar | Dejanov Kutak
About us Home Chat Ad info Ponuda Webmaster Internet oglasi - besplatno YuWebAdresar Dejanov Kutak Internet oglasi - besplatno YuWebAdresar Dejanov Kutak Home
U Beogradu:
DialUp...
aDSL...
Hosting...
Kredit...
Oglasi...
WebAdresar...
BeoArhiva:
Vesti...
Pretraga...
FOTO arhiva...
Komentari...
Kostunica...
Radman...
Rock Intervju...
Surviving...
Tijanic...
Dejanov Kutak
Heineken Rock Intervju
Mad Cukic: http://www.madcukic.co.yu/


  Ostali intervjui:       

  g. Vlada Divljan
  g. Nikola Cuturilo
  g. Dragoljub Djuricic
  g. Zdravko Colic
  Ms. Marina Perazic
  g. Goran Bregovic
  Ms. Sladjana Milosevic
  Dr. Nele Karajlic
  g. Rambo Amadeus
  g. Bora Djordjevic
  g. Momcilo Bajagic Bajaga


Bora Djordjevic
  • 04.02.1997. - Bora Djordjevic

    1. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: 18 Jan 1997 16:05:26 +0100 (GMT)
    From: Ivan Apostolski apostol@Afrodita.rcub.bg.ac.yu
    To: intervju@beocity.com

    Pitanje za Boru:

    Cemu tolika elektronika na poslednjem albumu? Nije li moglo da se odsvira uzivo?

    Ivan Apostolski

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Ivane, zdravo,

    Sasvim si u pravu si sto se tice elektronike na poslednjem albumu. Jedino sto mogu da kazem u svoju odbranu je to da je Vicko programirao bubnjeve i nismo toliko vodili racuna na ovoj ploci "Njihovi dani" da se ta elektronika ne cuje. Na ovoj drugoj ploci "Ostalo je cutanje" ta elektronika se ne cuje toliko. Kazem, Vicko je pomagao Vladi da te bubnjeve, tako da je bubnjar radio prakticno ono sto mu je posao.

    Verujem da cemo sledeci album snimiti uzivo. Potpuno si u pravu, uzivo "dise" vise, bolje je.
    Heineken Rock Intervju
    2. Subject:Pitanje za Boru Corbu/Cacak - Centar Sveta
    Date: 19. januar 1997 4:24
    From: Rajko Jovanovic Jovanovic@msn.com
    To: intervju@beocity.com

    Boro majstore,

    Da li planiras koncert u Cacku. Tamo si sad rezimski covek.

    Mnogo pozdrava iz Cicaga,
    Rajko Jovanovic

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Rajko, ziv mi bio

    Necemo se mi videti u Cacku pretpostavljam, ali videcemo se u Cikagu. Pretpostavljam da bi u maju negde trebalo da cela Corba bude u Cikagu.

    A sto se tice koncerta u Cacku, radi se o velikoj turneji "Riblje Corbe" po slobodnim gradovima Srbije. Obrati paznju, ne Slobinim nego slobodnim gradovima. Prvi koncert je u Cacku. Dakle 14. februara ove godine, Corba svira u Cacku. Onda ide Uzice, Sombor, Novi Sad, Kikinda, Nis, Kragujevac, Trstenik, Zrenjanin, Subotica... Beograd ne, uopste ne znam sta ce biti s Beogradom, Sabac, Kraljevo, Pancevo, Jagodina, Bajina Basta, i Becej. Sve zavisi od trenutne situacije i sta se desava. Cacak je slobodan grad i Cacak zasluzuje da turneja pocne u njemu. Samim tim sto si se rodio tamo, ti to znas, i proveo najboljih 17 godina zivota.
    Heineken Rock Intervju
    3. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: 19 Jan 1997 17:47
    From: Vasco Drecun vdrecun@netcom.ca
    To: intervju@beocity.com

    Boro bre,

    sto nam ubi predsednika. Vidis kako se jadan ofuco, ko stara odrtina. Umesto da mu pojes lepo na uvce kako smo nekad pojali ustasi iz kuce cveca, ti bre sve onako kao da on siroma zna sta radi. Krepaci ti na oci gde ce ti dusa, bre Boro.

    Reci mi iskreno, jel bi ti ga bilo makar malo zao?

    Ajd u zdravlje pa dodji i kod nas u Kanadu da sljustimo po koju.

    Propali tezgaros

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Ha ha, .. doci cu u Kanadu, gospodine Tezgarosu. Doci cu u Torontu i u pregovorima neke kombinacije postoje i za Vankuver, o tome se radi.

    A, sto ovoga diram.. pa stvarno nije on tako kriv. Ne zna sta ce ra radi, uvek mu zena govori sta ce da radi.

    Dal' mi ga je malo zao? Pa nije mi ga zao. Kad moze da posalje kerove na narod, onda sto bi mi ga bilo zao?!

    I naravno, popicemo pice u Kanadi, a ja cu ti procitati pesmu koju sam snimio ovih dana i koja ce izaci na nekoj kompilaciji koja se zove "Treci srpski ustanak" i koja se odnosi direktno na tog nesrecnika. Nisam ga ubio ja, njega su ubili samo mama, tata i deda, a on je sam sebi izvrsio politicko samoubistvo kad je pustio kerove na narod. Jedini problem kod njega jeste taj sto on u to politicko samoubistvo koje vrsi, pokusava da povuce citav narod sa sobom u smrt. Eto to je osnovni problem, da to bude kolektivno samoubistvo.

    Evo ti pesme, zove se "Volim i ja vas":

    Ja znam da me ljubite,
    U ljubavi je spas,
    S ociju mi se gubite,
    Volim i ja vas!

    Svako od vas bice mi
    Veran kao pas.
    Pred ocima svice mi
    Volim i ja vas!

    Nemoj da se bunite
    Kad vam kradem glas,
    U mene se kunite,
    Volim i ja vas!

    Vi znate iz hemije
    Suzavac je gas.
    Vasa ljubav sve mi je,
    Volim i ja Vas!

    Kad izbore dobijem
    Kucnuo je cas,
    Sve cu da vas pobijem,
    Volim i ja vas!

    Puj, spas za sve nas,
    Volim i ja vas!


    Heineken Rock Intervju
    4. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: 19. januar 1997 19:17
    From: Steve sdl@worldy.com
    To: intervju@beocity.com

    Kada cete da udjete u predsednicku trku - treba zakon da se menja, mi Srbi u dijaspori nemamo pravo glasa i kada cete ponovo doci u Toronto

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Dobro, ovo je nepotpisano, pa ne znam kome se obracam.

    Dal' da ulazim u predsednicku trku ili ne ? Politika je jedna mnogo kvarna kategorija, jedna pogana stvar i ne znam da li da ulazim u predsednicku trku. Jer da bi bio politicar, morao bih da se pokvarim, o tome se radi.

    Znam da Srbi u dijaspori nemaju pravo glasa i znam da su za ovu vlast Srbi u dijaspori jako vazni kada treba da daju neku lovu, a jako nevazni kada treba da dobiju pravo glasa. To je sasvim sigurno i to je njihov odnos. To je njihova ljubav prema vama.

    U Toronto dolazimo ponovo, sigurno, stigao je pre dva dana faks, dugacak faks od gospodina Saponjica iz Toronta i dolazimo u Kanadu ponovo pod punom ratnom spremom.
    Heineken Rock Intervju
    5. Subject: Pitanje za Boru Corbu/Pozdrav Bori Corbi
    Date: 19. januar 1997 20:16
    From: Milan Pavlovic pavlovic@pantheon.yale.edu
    To: intervju@beocity.com

    Dragi Boro:

    Pre svega zelim da Vam izrazim najdublje postovanje jer ste jedan od retkih sprskih rokera koji je tokom rata bio i ostao uz Srpski narod zapadno od Drine. Zapanjujuce je da su Hrvatski rokeri, maltene svi do jednog, od Prljavog Kazalista, do Jure Stublica i drugih, svi stali uz svoj narod, dok su se mnogi Beogradski rokeri povukli tokom rata i prepustili seljoberima da guse narod uz 'turbo folk'. Napravljena je pesma 'Slusaj Vamo', koja je po meni histericna i preterano depresivna.

    Interesuje me da li postoji mogucnost da u Beogradu uskoro organizujete neku vrstu humanitarnog koncerta za decu poginulih ratnika RS. Mislim da bi to bio lep nacin da privucete onaj deo nas Beogradjana kojima je stalo do opstanka Srba u RS.

    Sve najbolje iz New Yorka zeli Vam Milan Pavlovic

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Milane, ja te pozdravljam, i postujem naravno.

    Da ti nesto pokazem: to su tri licne karte. Ja sam jedini Srbin koji ima trojno drzavljanstvo. Ovo je beogradska licna karte, sad cemo je slikati malo da vidis, ovo je licna karta iz Banjaluke, vazeca takodje, i ovo je licna karta iz Knina, takodje vazeca, tako da se i ja tretiram kao izbeglica, isto kao i ti.

    Naravno da cemo se baviti rock'n'rolom i znam da su oni homogeni u Hrvatskoj. Neka oni rade svoj posao, ja cu raditi svoj posao. I onako su mi zabranili da dodjem u Hrvatsku, odnosno njihov ministar kulture je izjavio da sam ja cetnik. To je isto izjavila i Marija Milosevic i to u intervjuu zagrebackom listu "Globus", tako da .. eto jebi ga .. sta cu. Nisam clan ni jedne cetnicke organizacije sem organizacije "Mladih cetnika" u Australiji sto mi jako imponuje, podmladjuje me nekako. Nije to jedino sto su izjavili, lepo mi je da se podudaraju.

    Beogradski rokeri su se jako dobro pokazali na svim ovim demonstracijama. Citava plejada, sve sto vredi u Beogradu izaslo je na demonstracije. Ni jedan narodnjak. Keba je nesto najavio, ali se nije pojavio, cini mi se.

    Ovu pesmu "Slusaj vamo" nisam na zalost slusao, a ako ovo sve pratis, cuo si pesmu koju sam napravio, koja je primerena trenutku i objavicemo neku vrstu kompilacije nekih revolucionarnih pesama. Ta ce se kaseta i CD zvati verovatno "Treci srpski ustanak". Ide od "Na zapadu nista novo" pa sve do ove koju sam vec objavio preko Interneta.

    Vidim da ovde ima jos pitanja od tebe, Milane. Sto se tice Beograda, jako je tesko organizovati koncert u Beogradu. Evo i na ovom programu koji ce biti na Internetu, ne pise gde cemo svirati u Beogradu. Imamo problema, hteo sam na sajmu da sviramo, hteo sam da sviramo u "Pioniru". Jos se pregovara oko toga, ali cemo verovatno svirati na Trgu, dzabe za narod.

    Sto se tice koncerta za decu poginulih ratnika Republike Srpske, mogu da ti kazem da smo mi to uradili i to vrlo posteno i sa velikim brojem ucesnika. 20-ak najvidjenijih rokera, ukljucujuci Cukica, Tocka, Bajagu i citavu ekipu, naravno i Riblju Corbu i Ramba, svi smo izasli i odsvirali i onda nismo hteli da im damo pare. Ne mislim deci, nego drzavi. Uzeli smo jedno humanitarno udruzenje, koje se zive "Luca" koje je dosta posteno udruzenje jer, ako das Crvenom Krstu, to je kao da si bacio pare i to ne dodje do ljudi. Mi smo to pretvorili u marke. Tada je inflacija bila prilicno velika, to je bilo pre jedno-dve godine na Tasmajdanu, imali smo 10.000 ljudi. Onda smo citavu zaradu od oko 20.000 maraka podelili po 500 maraka 40 najugrozenijih porodica, doduse Republike Srpske Krajine ... koja je tada pala. Naravno i u Republici Srpskoj sam imao razne akcije, radio sam u Banjaluci koncerte dobrotvorne i cini mi se da sam dovoljno uradio.

    Mislim da cemo opstati u Republici Srpskoj i da cemo se povezati i da cemo ziveti u jednoj drzavi, k'o sto kaze ovaj nesrecnik.

    'Ajde, ziveo.
    Heineken Rock Intervju
    6. Subject: Re: YUQ BeoCITY intervju: g. Bora Djordjevic
    Date: 19. januar 1997 21:10
    From: zoranm@compmore.net
    To: intervju@beocity.com

    Pozdrav svima,

    nemam pitanje za Boru. Zelim samo da vas sve pozdravim. Dobio sam kasetu "Riblje corbe" i moj utisak je da je grupa zadrzala svoj stil. Zaista, nakon toliko godina ostati u trendu i dalje biti aktuelan veliko je umijece. A to mogu zaista istinski majstori svoga zanata.

    Jos jednom pozdrav Bori i "Corbi".

    Zoran Mrdja, Ottawa
    -------------------------------------------------------------------------
    On this world there are two stars,
    Jara and Sofija zoranm@compmore.net
    -------------------------------------------------------------------------

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Drago mi je da te pozdravim, Zorane, u glavnom gradu Kanade Otavi i hvala ti na komplimentima.

    Ja mislim da je Corba zadrzala svoj stil, jednostavno da ide pravolinijski. To sto ostajem u trendu, mogu samo da zahvalim svojoj deci. Moja cerka ima 17 i po godina, sin mi ima 13 godina i sa njima sam u fazonu da smo ortaci. Oni su mi neka pupcana vrpca da ostanem generacijski normalan, da ne pokretenim i da ne ostarim.

    Ziveli!
    Heineken Rock Intervju
    7. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Sun, 19 Jan 1997 22:08:28 -0800
    From: milidar krcevinac milidark@zercom.net
    To: intervju@beocity.com

    Svaka cast majstore.

    Sve sto si pricao i pevao na:"Bora prica gluposti", se obistinilo. Keve ti, sta predvidjas i sta vidis da nas dalje ceka.

    P.S. Pozdravi Misu Aleksica od mene. Davno, jos dok je bio u S.O.S-u, je bio veren za moju sestru od tetke. Steta sto su se rasturili, jer taman je poceo da me uvodi u svet rock-a.

    Puno pozdrava, Misa - Montreal

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Miso, pozdravljam te u Montrealu

    Sta da ti kazem, ispalo je onako kako mi se javlja .. Ne javlja mi se, jednostavno napisem tako neke budalastine i one se dese jednostavno. Nije to nesto preterano, ali stvarno mi se desava.

    Sta nas dalje ceka ? To je jako tesko pitanje. Mislim da ovo ovde u Beogradu ne moze da prodje bez krvi i mislim da ce vrlo skoro biti kontraofenzive. Bojim se toga, jer obistinice se ona teorija o naoruzanom narodu. Da li je to Marx ili Tito, ali naoruzani narod je naoruzan. Rat je skoro prosao, svi imaju naoruzanje. Pitanje je dana i pitanje je momenta kada ce se taj narod oruzjem odupreti ovim okupatorima i smradovima policijskim koji to rade.

    Pozdravljam Misu Aleksica i naravno, pozdravljam i njegovu suprugu. Sta da ti kazem? Ziv bio!
    Heineken Rock Intervju
    8. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Mon, 20 Jan 1997 00:01:41 -0800
    From: (spetrovic) acapet@netci.com
    To: intervju@beocity.com

    Postovani Gospodine Djordjevicu,

    mene vrlo interesuje vasa saradnja sa Oliverom Mandicem (svojevremeno). Koliko je stvari uradjeno sa njim za LP "Labudova Pesma" koje nisu izdate do sada? Da li cemo imati prilike ikada da cujemo taj album onako kako je i zamisljen???

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Sto se tice saradnje sa Oliverom Mandicem, ona je trajala relativno kratko, jer je Oliver otisao svojim putem i radi svoje stvari. Ali cak i dan danas povremeno saradjujemo. Trenutno se bavi "Olivudom". To je neka vrsta kulturnog centra na Tari koji radi tamo neka kuca.

    Mnogo je stvari uradjeno za "Labudovu pesmu", ali mi je samo zao jedne pesme koja nije usla na plocu kad je Oliver stavio sudsku zabranu na to. To je pesma "Ja i moj brat vodimo rat" koja je bila dosta pristojna pesma i zao mi je. Necete imati prilike da cujete taj album kako je zamisljen, jer ta sudska zabrana i dalje stoji. Ali, neverovatno, jednu pesmu je, neces mi verovati, snimila Ceca Raznatovic. To je ova pesma "Sta jos mozes da mi das, ako boga znas", tako da sam ja 'ladno i sa puno volje dao taj tekst komandantovoj zeni kolegijalno , a to je Oliverova muzika. Tol'ko oko Olivera.

    Bajaga, svaka mu cast, ima novi album i sada je okrenut sav tome da sto bolje promovise taj njegov novi album. Tu ima dobrih pesama i album je dobar. Sto se tice saradnje sa njim, stvarno, sto Bajaga rece, (video sam odgovor njegov na tvoje pitanje), nije vazno ko komponuje, ko pise tekstove. Mi smo imali uvek dobru saradnju. Na moju muziku napravio je sjajne tekstove, recimo "Dva dinara druze", a i na svoje tekstove "Muzicari koji piju" ili "Kad hodas". Veruj mi, jedno vreme smo se zaludjivali, posto smo zaista dobri prijatelji, da duo BB. Nekad, ranih 60-ih je postojao duo BB u Beogradu, a Bora i Bajaga bi bio dobar duet. Mozda u neko buduce vreme, moguce je da s Bajagom napravim jednu plocu pola-pola.

    Kada cemo da konacno gostujemo u Vankuveru? Pa, postoji ta mogucnost, 90% smo u Toruntu u maju kod gospodina Saponjica. Sada se pojavljuju i neki pozivi za Vankuver, ne tvoji nego konkretni pozivi za Vankuver. Ako to bude, moji organizatori ce svakako raditi na svemu tome. Ako bude moguce, eto nas u Vankuveru.
    Heineken Rock Intervju
    9. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Mon, 20 Jan 1997 00:38:19 -0800 (PST)
    From: Boris bjelica@ENGR.ORST.EDU
    To: intervju@beocity.com

    Ja imam nekoliko pitanja za Boru:

    1) Da li ce i kada sva Corbina izdanja izaci na CD-u? Poslednja cetiri albuma su uradjena, a neki prethodni su "skidani" sa ploca sto dosta zakida na zvuku.

    2) Da li ce ikada biti ostvareno staro "obecanje" da ce Bora i Bajaga opet da urade jednu stvar zajedno?

    3) Kolega Predrag Stojkov i ja smo uradili WWW stranicu Riblje Corbe i zivo me zanimalo da li je Bora to video. Nalazi se na http://www.yurope.com/people/sen/The.Book.Of.Home/pesmarica/
    riblja.corba

    Pozdrav

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Boris Bjelica Portland, Oregon
    bjelica@ece.orst.edu
    bjelica@flop.engr.orst.edu
    http://www.ece.orst.edu/~bjelica
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Odgovoricu prvo na trece pitanje, hvala vam, video sam na Internetu sta ima o Ribljoj Corbi i to je zaista vrlo profesionalno i dobro uradjeno. Ima nekih greskica, malo se frljamo ok nekih stvari, oko datuma, oko situacija, ali to uopste ne smeta toliko. Potrudicu se cak i da te greske ispravim, da vam posaljem preko Interneta. Moram jos jednom da pogledam i da proverim sta je to. Video sam i veoma sam zadovoljan. Hvala puno zato sto ceo svet moze da sazna nesto o nekoj glupoj srpskoj grupi koja se zove Riblja corba.

    Sto se tice svih izdanja na CD-u izlaze kompilacije, sada svi trce za parama, pirati se obogatise. Izasla je jedna piratska u Nemackoj: Volume 1, Volume 1, PGP je izdao snimke na koje ima pravo, ali to nije nikakva prava kompilacija. Mi smo radili za mnogo kuca i kad bi se radila neka prava kompilacija, onda bi to trebalo da bude uradjeno bas sa svih albuma, jer svaki album je imao po neku pesmu koja je ostala zapamcena i jos to nije uradjeno kako treba. A, ima ih dosta na CD-ovima. Naravno da su skidani sa ploca, to su pirati radili. Ovo nemacko izdanje je tehnicki katastrofa. To je strasno. Oni su izdali te najvece hitove i negde se pojavio prvi album "Kost u grlu" koji je isto katastrofalan tehnicki zato sto je skidan sa ploca. Ja niti znam gde su trake, niti mogu, niti sam vlasnik svog materijala i svoga rada. Takva je zemlja, sta ces?

    Po pitanju rada sa Bajagom, mislim da sam u prethodnom odgovoru dosta toga objasnio, pretpostavljam da ste svi povezani, da imate odgovore na to pitanje.

    Ziveo i ti i kolega Predrag Stojkov
    Heineken Rock Intervju
    10. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Mon, 20 Jan 1997 12:55:02 +0000
    From: Dejan Stojnic dejan@ort.org
    To: intervju@beocity.com

    Ima li igdje da se "skinu" tekstovi. Diktatorom sam pravo odusevljen

    Dejan

    London

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Dejane, prvo bio sam u Londonu, nadam se da si bio tamo. Kada sam imao nastup u "Zlatnom papagaju" bilo je oko 800 ljudi i bilo je jako dobro. Hvala ti sto ti se dopada bas ta kao samostalna ploca "Njihovi dani". To je u stvari sve Corba i sve je to snimano u Beogradu. I to znas gde? Neces mi verovati. To je snimljeno u Pinku i ovim putem zelim da se zahvalim Zeljku, koji je sada narodni poslanik JUL-a, sto je bio toliko ljubazan da nam omoguci da snimimo "Baba Julu" u njihovom studiju i citavu plocu "Njihovi dani". Ja mu se zahvaljujem i nadam se da ce nastaviti sa takvim radom.

    Tekstovi ce biti u jednoj knjizi koja ce se pojaviti. Ja ne znam za kol'ko, sad sam preokupiran ovom turnejom. Najuzasniji problem mi je vreme. Kad zavrsim ovo sa intervjuom, idem u Lazarevac da govorim. Bio sam do sad i u Smederevskoj Palanci i u Mladenovcu i u Pancevu, idem u Nis, idem u Mionicu, idem u Uzice, danas idem u Lazarevac. Vreme mi je stravicno knap i ovde mi je stravicna situacija tako da moram da se stavim u sluzbu naroda, to pre svega. To sve naravno ne radim za pare, nego idem iz ubedjenja. Kada budem nasao vremena, ja cu otkucati tu zbirku i tada ces moci da nabavis sve tekstove.

    Puno pozdravi sve u Londonu.
    Heineken Rock Intervju
    11. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Mon, 20 Jan 1997 18:44:42 +0100
    From: Misel Lukic dvlmlc@cs.umu.se
    To: intervju@beocity.com

    Zdravo!

    Samo me interesuje kada dolazite u Svedsku? Kada ste odlutali do Australije mozete i valjda do Stockholma.

    Uzdravlje, Misel Lukic

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Misel, ja sam bio u Svedskoj, bio sam i u Stokholmu, al' sam bio sam, bez benda. Veliki problem Svedske jeste taj da je ogroman prostor naseljen samo sa osam miliona ljudi, do desetak - k'o Srbija. I tesko da organizatori mogu da nadju matematiku koja bi napravila Corbine koncerte. Doduse, Corba je svirala u Svedskoj, svirali smo u Stokholmu, Geteburgu, Helsinburgu i u Malmeu ili Melmaku, kako ja zovem Malme, Alfova planeta, a neposredno pre Australije ja sam bio i napravio dva nastupa u Svedskoj, u Geteburgu i u Stokholmu. Pa, eto ako se ukaze prilika i ako nasi prijatelji mogu da nadju nacin da to naprave, mi cemo vrlo rado doci u Svedsku kao kompletan bend.

    Koristim priliku da pozdravim Djuru.
    Heineken Rock Intervju
    12. Subject: Boro Corba
    Date: Mon, 20 Jan 1997 21:08:32 GMT +0100
    From: "MIRKO MILESIC" xe96mimi@mh2.hh.se
    Organization: Halmstad University
    To: intervju@beocity.com

    Boro majstore

    Kada opet dolazis u Svedsku??

    Ja sam te promasio kada si bio u Geteborgu. Kada planirate da izdate novi material??

    Pozdrav
    Mirko

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    E, ovako, posto sam vec rekao sve u vezi Svedske, moj organizator u Svedskoj je Rade Novakovic, on je u Geteburgu, a ti si promasio, sta da ti radim.

    Sto se tice novog materijala ... pa novi materijal ce biti izdat. Ja imam nekoliko pesama, mogu da te castim jednom. Znas kad sam napravio onu "Gastarbajtersku pesmu" (prvi deo), onda su ljude s pravom se bunili. Kazu "nije to u redu", "nismo svi mi takvi", kaze "i vi ste takvi kada vec dolazite da uzmete nase pare". Onda sam napravio drugi deo, rek'o sam coveku da je potpuno u pravu. I napravio sam "Gastarbajtersku pesmu 2. deo". Evo za tebe i za sve one koji gledaju i slusaju, "Gastarbajterska pesma 2. deo":

    Is'o sam kod oni stranci
    Da im otmem njini franci
    Imam jednu zelju zarku
    Da im otmem koju marku.

    Na priredbi kod Frankfurta
    Peva Kurta, peva Murta
    Sinan, Hasan, Jasan, Saban
    Nino, Seki i jos neki

    Mala Maja Marijana,
    Anci, Brzi i Dajana
    Keba, Kemis, Rodja, Jami
    Svi zajedno u galami

    Mica, Cica i Zorica
    Zoki, Boki, Rodic Roki
    Sladja, Kobra, Stela, Nela
    Slatka mala Karamela

    Lepa Brena, Extra Nena
    Lepa Lana i Cakana
    Lepi Bora, Lepi Gagi
    Lepi Mica, svi su dragi

    Era, Gedza, Bekic Beki,
    I, naravno, super Sneki
    I sa njima Zmija Veki
    Piki, Siki, Viki, Riki

    Peva Sinko i Marinko
    Mitar Miric, Skoric Mira
    Dok muzika grozno svira
    Peva hitic Mile Kitic

    Is'o sam kod oni stranci
    Da im otmem njini franci
    Imam jednu zelju zarku
    Da im otmem koju marku.

    Nadam se da si zadovoljan, to je ovako premijerno izdanje te pesme "Gastarbajterske 2. deo", koja ce se naci verovatno na novoj ploci.
    Heineken Rock Intervju
    13. Subject: Pitanja
    Date: Mon, 20 Jan 1997 22:10:41 -0800 (PST)
    From: Boris bjelica@ENGR.ORST.EDU
    To: intervju@beocity.com

    Posto jvec prilika, ja imam za Boru jos nekoliko pitanja. Vec sam video da je postavljeno pitanje u vezi neobjavljenih stvari sa "Labudove pesme" (za koji mislim da je najbolji album od "Istine" naovamo). Ja sam bio odusevljen pesmom "Zbogom pameti" koja se vrtela jedno vreme (krajem 91-e) i onda je nestala (pretpostavljam zbog sudske zabrane i celog tog dila oko Olivera). Zanima me da li ce ova sjajna pesma (uz ostale) ikad biti objavljena... ako nista drugo, da li je bar tekst dostupan?

    Pored toga, zivo me zanima sta je sa Corbinom legendom, Rajkom Kojicem? Takodje, da li Bora jos u kontaktu sa Dzonijem Stulicem?

    BTW, bilo je carski odrastati uz Corbu. Mislim da je cela jedna generacija nasledila od Bore bar deo njegove ostrine i shmeka.

    Zhivo!

    Boris Bjelica

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Borise, zivo bio

    Pesma se ne zove "Zbogom pameti", pesma se zove "Zbogom Srbijo" i to je sa istoimenog albuma "Zbogom Srbijo", koji je izasao posle "Labudove pesme". Slazem se, "Labudova pesma" je tako nekako ispala manje-vise nekompletna zbog sve te frke oko Olivera i njegovih zabrana. "Zbogom Srbijo" nije ni zabranjena, nego se jednostavno vrti. Mislim da cemo probati da nabavimo na CD-u. U medjuvremenu naravno, mozemo probati da ti eventualno to pustimo preko Interneta ili ceo tekst "gore sa mosta, gledam u Savu , bacam u vodu dusu u glavu" govorim o istoj pesmi. Rajko Kojic je u svom rodnom selu Jerkovci i odmara se.

    Sa Dzonijem Stulicem sam u kontaktu, bio je kod mene kuci kad je sa Cukicem napravio onaj materijal. Dosao je i kod mene. Sedeli smo i gledali smo boks Holifild protiv Bouvija i prica covek, ne gleda boks. Rekoh, cekaj Dzoni bre, daj boks da se zavrsi. Ne interesuje ga boks, malo se zainteresovao za fudbal. Naravno da sam u kontaktu sa Stulicem, Dzoni je jedan jako dobar covek i jako posten covek i ja ga stvarno volim ali je vrlo svojeglav i ako mu kazes "Ovo je belo" on ce kazati "Nije bas belo, ovo je sivkasto", ali ja ga stvarno volim i cenim ga izuzetno.

    Hvala ti za komplimente i ziveo.

    Borise ciao
    Heineken Rock Intervju
    14. Subject: Pitanje za Boru Corbu:
    Date: Tue, 21 Jan 1997 18:04:08 +1000
    From: "Dr Miroslav D. Filipovic" M.Filipovic@st.nepean.uws.edu.au
    Organization: UWS Nepean
    To: intervju@beocity.com

    Boro na kraju kako ocenjujes gostovanje u Australiji?

    Dr. Miroslav D. Filipovic

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Ja mislim da je u Australiji sve bilo jako lepo i uspesno. Jedina greska je greska koju je napravio Dragan Radovic, moj organizator, zato sto je uopste zakazivao Novu godinu. Zna se, u Australiji je Sidnej, karneval, vatromet i pizdarije i svi su tamo, normalo, izlaze na ulice i ko ce da dodje za novu godinu. Mi smo odsvirali tu novu godinu samo da bi ispostovali ljude koji su dosli iz Brizbejna, koji su dosli iz udaljenih krajeva Australije na tu Novu godinu. Ostali koncerti su bili izuzetno uspesni. Mislim da je izuzetni uspeh skupiti 600-700 ljudi na koncertima. Jedino Kambera je bila onako malo kilava, ali Kambera je mali grad. Izgleda kao bolje uradjeno Pancevo odprilike.

    Sve je bilo vise nego dobro, i prvi Sidnej, i prvi Melburn i drugi Sidnej i drugi Melburn izuzetno. Adelaida me izuzetno prijatno iznenadila i stvarno sam se dobro proveo. U krajnjoj liniji, ako nista drugo, onda sam ukrao jedno mesec dana leta od zime.

    Pozdravljam, gospodine doktore ziveli!
    Heineken Rock Intervju
    15. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Tue, 21 Jan 1997 18:33:26 -0800
    From: hArKoNnEn harkonnen@sex.com
    To: intervju@beocity.com

    Boro bio si najbolji golman amaterskog beogradskog fudbala. Secam se tvojih nastupa za FK Pekar. Na Inetu je nemoguce doci do informacija o malim ligama u bilo kojem sportu pa evo reci mi da li se jos bavis fudbalom kao golman ili si resio da postanes direktor .

    Pozdrav Dragan

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Ja sam napustio FK "Pekar" na zalost. Naravno da sam bio golman branio sam aktivno u trenucima kada nas klub "Pekar" vodi sa jedno 6:0, 6:1, zadnjih 15 minuta je moje, zna se. Tu su se ostali klubovi smrtno vredjali zato sto su smatrali to za potcenjivanje kad izadjem da branim.

    Medjutim, posle kad su mi otpistili trenera, a i iz prve beogradske usli u zonu, sa Simom trenerom, onda sam i ja u znak revolta napustio FK "Pekar". I sad cekam da Sima preuzme neki drugi klub, pa mozda cu jos malo braniti, mada sam izgubio hrabrost.

    Imao sam neku saobracajku u aprilu prosle godine, slomio sam dva rebra, i od tada sam izgubio hrabrost, evo ja cu ti pokazati slike kako je to izgledalo, odnosno na sta sam licio - uskenirace ti to ljudi. Vrlo veselo izgledaju slike. Vracali smo se iz Brckog i negde pred zoru, ajde sto sam ja zaspao, nego sto je zaspao vozac. Na ulazu u Beograd udarili smo. Jedino indikativno je to sto je autobus bio crven. Nista drugo. Znaci, nije neka namestaljka, nego sam malo izgubio hrabrost.

    Medjutim, primetio sam da sam u kondiciji. Evo prekjuce sam tako bezao od policije, da je to bilo antologijski. Ja mislim da idem u Sidnej na olimpijadu, da se pripremam na 100 metara, jer sam najbrzi na svetu. Nisam ni sanjao da sam toliko brz. Karl Luis je malo dete za mene. Dakle, u punoj sam kondiciji, ne smetaju mi rebra i sve ce biti u redu.
    Heineken Rock Intervju
    16. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Thu, 23 Jan 1997 03:27:03 +0100
    From: Vladimir Karuovic frodo@zpupin.tf.zr.ac.yu
    Organization: Tehnicki Fakultet "Mihajlo Pupin" Zrenjanin To: intervju@beocity.com

    Pozdrav Boro!

    Slusam "Riblju corbu" jos odavno ali sam se malo razocarao kod poslednja dva albuma!!

    Neznam zasto, ali nisam u njima osetio onu snagu poruke koje su imale pesme sa ranijih albuma...

    Sve mi se cini da su nekako zbrzane i nisu onako kvalitetne. Poradi malo na tome i tada dodji u Zrenjanin da vidis kako se konacno zivi pod velom DEMOKRATIJE!!!

    Pozdrav,
    Vladimir Karuovic

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Vladimire, drago mi je da si se javio iz Zrenjanina.

    Zrenjanin je bio jedan sjajan grad, Rock'n'Roll centar, medjutim nekako u zadnje vreme nije to islo onako dobro kao sto je ranije. Dobro znam da niko ne ide vise u Dom Omladine da slusa, ali cemo mi doci u Zrenjanin. U okviru ove turneje, Zrenjanin je planiran (6. marta) i to u hali koja nije dobra za ozvucavanja, ali ce ozvucenje raditi najbolji strucnjaci iz Novog Sada , Misa Berar, tako da ce biti dobro ozvuceno.

    Sta da ti kazem, ovo sto ti kazes da si razocaran sa poslednja dva albuma, i da vise volis pesme sa ranijih albuma, to je generacijska stvar. Ljudi su se vacarili po parku uz jednu ljubavnu pesmu "Lutku s naslovne strane" ili "Ostani Djubre do kraja". One starije generacije kasnije su se vacarili uz "Jedino moje", mislim, svako je vezan za neku svoju pesmu.

    Sto se mene tice, mislim da sam ostao prilicno dosledan i sa svojim porukama i sa odnosom prema Rock'n'Rollu.

    U svakom slucaju hvala ti sto si se javio.
    Heineken Rock Intervju
    Upravo je objavljeno da je priznata pobeda opozicije na sta je Bora snimio komentar:

    14400 28800

    Pobeda

    Javno pismo Predsednika Slobodana Milosevica Predsedniku Vlade

    Mirku Marjanovicu.   

    Heineken Rock Intervju
    17. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Thu, 23 Jan 1997 11:40:51 -0500
    From: M & D znnj11a@ntr.net
    Organization: Fine Talk To: intervju@beocity.com

    Dragi Boro,

    Kad budem lipsavao verovatno ce mi "proletati" i neke od tvojih pesama, ali ce to sigurno biti neke iz ranijeg perioda.

    Obozavao sam Dzajica, a i dan danas bih isao da ga gledam i ako znam kakvu ce nam igru prirediti. I necu se pokajati zbog potrosenih para za kartu.

    Zato, ako ti to cini zadovoljstvo i "stavlja hranu na sto" samo nastavi sa novim albumima. Ja ih sigurno kupujem. Ti si deo nas.

    A sto se tice muzike, ma pusti sta hoces, vazno mi da sam sa prijateljima... Konobar!!!

    finetalk

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Evo, citam ovo sto si mi napisao.

    Ono sto sam rekao, isto vazi i za tebe. Raniji period - kasniji period, meni to ne znaci nista, jer to sam ja. Mozda sada ne valjam, mozda sam se pokvario, mozda sam se ubajatio, ali ja ne mislim da jesam. Mislim da se jos uvek dobro drzim.

    Sto sto tice tvog obozavanja Dzajica, i ja ga obozavam i navijam za Zvezdu, ako ti to nesto znaci. ... Dzajic, na kog mislis Dzajica, to ne znam. Ako mislis na Dzajica fudbalera i ja navijam na njega i znam kako je potpisao , to cu da ti ispricam u punom poverenju za Bastiju. Navodno, prica kruzi, ovo je jedna neproverena informacija, da je sedeo u kafani sa Oljom Petrovicem, golmanom i onda je dosao lokalni mafijas i pitao kol'ko kosta Dzajic i dao mu papiric i olovku. Dzajic upise cifru. Ovaj pogleda cifru, potpise i kaze "Idite preko puta u banku i naplatite". Izgleda da je Dzajic tako dobio tu Bastiju, jer je bilo cudno da igrac tog kalibra ode u jedan tako mali klub kao sto je Bastija na Korzici, ali eto ... Ja se nadam da mislimo na istog Dzajica.

    Hvala ti sto ces kupiti nove albume, mislim da sam vec i rekao neke nove tekstove i hvala ti naravno na komplimentima, a sto se tice konobara , evo ovde Heineken pivo, besplatna reklama za Heineken, koji su nasi sponzori na poslednjem albumu.

    Ziveo!
    Heineken Rock Intervju
    18. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Thu, 23 Jan 1997 15:19:24 -0800
    From: Paja Baksis giga@intergate.bc.ca
    To: intervju@beocity.com

    Boro koja je cena krigle piva kod Toze ovih dana?

    pozdrav,
    Paja Baksis

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Pajo, ne sedim vise kod Toze ovih dana. Ne sedim kod Toze, zabranio nam je da igramo karte. Mi igramo lepo "crne mace" ko ljudi a oni kao "ne moze". Odlucili su da od krcme naprave ekskluzivni restoran. Onda sam se spustio nize u jedan bircuz koji se zove Palilulska kasina, tamo je pivo 10 dinara, to mu dodje dve i nesto marke, tako 2-3 marke i isto tako tamo pijem lepa strana piva. Nasa ne valjaju nista, moram da ti priznam, uz neke casne izuzetke.

    Ziv bio
    Heineken Rock Intervju
    19. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Sat, 01 Feb 1997 21:28:25 -0500
    From: M & D znnj11a@ntr.net
    Organization: Fine Talk To: intervju@beocity.com

    Dragi Boro,

    Na moju veliku zalost, necu biti u utorak ovde pa bih te zamolio da mi ucinis jednu malu uslugu ako moze...

    U ponedeljak uvece idi na spavanje sto kasnije mozes. U utorak se digni oko 9-10 sati i skuvaj veliku dzezvu kafe ( to ide dobro uz rakiju ) pa se "prekrsti" vise puta. Oko dva sata bi mogao i da doruckujes. Cvarci, crni luk i sveza panja ce biti dovoljno, a onda predji na pivo i nemoj se ustrucavati, necu ti brojati...racunam da ce ti se do 6-7 sati i prispavati. Nemoj se ni za to ustrucavati. Samo, pre nego udaris jastuk, kazi zeni da nazove BeoCITY i kaze im da si prehladjen i da ces doci iduceg utorka.

    Hvala unapred!

    finetalk

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Slusaj, znas sta, ne pijem vise rakiju. Ne pijem vec 3 godine, pijem samo pivo i to se evidentno vidi po stomaku, a sto se tice vremena, pricao sam o tome. Rado bih, i meni se spava i rado bih malo prispavao, ali ni vreme ni situacija ne dozvoljava da spavamo. Moramo da budemo budni i da radimo svoj posao. Ne mogu da dodjem iduceg utorka. Ne znam ni sam gde sam tacno. Imam toliko obaveza da boli glava.

    Eto, u ponedeljak uvece, snimao sam ovu pesmu "Volim i ja vas" i tako.

    Ja te puno pozdravljam i ziveo.
    Heineken Rock Intervju
    20. Subject: Pitanje za Boru Corbu
    Date: Sat, 01 Feb 1997 20:47:28 -0800
    From: Slavko & Vanja Gagic svgagic@siwash.bc.ca
    To: intervju@beocity.com

    Pozdrav Bori i "Corbi"!

    Pitanje je, za mene bar, vrlo neprijatno jer se odnosi na razumevanje poruke u jednoj od pesama sa albuma "Njihovi dani". Rec je o pesmi: "Beograde, Beograde" - razmisljam o dva objasnjenja, potpuno oprecna, koje ne bih navodio (sramota me da se ne obrukam), pa ko veli da se obratim pravo na izvor.

    Ziveli !

    Slavuj - Vancouver

    Borin odgovor na vase pitanje:

    14400 28800

    Sto se tice pesme "Beograde, Beograde", ona je veoma NA strani izbeglica. Znam da ima nerazumevanja u vezi te pesme. Mnogi smatraju da ja tom pesmom na neki nacim degradiram izbeglice. Nije tacno, slusajte je i citajte izmedju redova i nemojte pogresno da je shvatite, kazem. "Beograde, Beograde" je jedna pesma koja je sigurno u korist izbeglica. Cak je dolazilo do tako apsurdnih situacija: u pesmi "Seljacine" ja kazem "ordinarne seljacine", znate obicne seljacine, a neki ljudi u Australiji su culi "od Dinare seljacine", sto nema veze s mozgom. Svakako "Beograde, Beograde" je pesma protiv ovog rezima i protiv ovih smradova, koji Beograd, jedan otvoren grad, zatvaraju za ljude koji su unesreceni i ne daju im nikakav status. O tom mom stavu, mogu ti reci da odmah kada su dosle izbeglice, da sam ja otvorio jedan stan, mali 36 kvadrata i da nikad nisam znao kol'ko mi ljudi spava tamo, a spavali su od 3 do 30. Tako da su 6 meseci ziveli tamo i placao sam im komunalije i sve tako da meni je savest potpuno cista i mislim da je u redu. I ovih dana mogu da kazem da radim sa Miljusarima novu plocu i da cu probati da stignem da im napravim neki tekst, da im pomognem oko te ploce.

    Cao Slavuju.
    Heineken Rock Intervju

    Borin pozdrav svima za kraj:

    14400 28800

    Vase komentare i sugestije na temu Heineken Rock Intervjua kao i predloge novih gostiju Dejanu Cukicu mozete postaviti u odgovarajucem segmentu Beocity Diskusija klikom ovde...
Prethodni Sledeci

Back to Top
Copyright Beocity 1996-2000
   Home | Kontakt | ADSL | dialUp | Hosting | Kredit | Search